dimarts, 24 de maig del 2011

LONDRESS

M'anire de viatge a Londres des del dia 25 de maig del 2011 asta el 31 de maig del 2011.
El billet amb costara 59,99 Euros.
Ida
Base de tarifa
Salida:
Girona (Barcelona) 10:40
Llegada:
Londres-Luton 11:45

buscare un Hotel que esdiu The Montcalm At Brewery London City el hotel costa 100 Euros per cinc dias. I despres m'anire a pendre un cafe amb llet. I despres de prendre el cafe amb llet manvaig a dormir.
El dia 2 del meu viatge: per de matí despres de esmorzar M'anire a fer fotos a la ciutat de Londre i mes cosas. Pero a la nit surtu de festes de Londres .
El dia 3 del meu viatge: A la primera hora del matí manvaig de compres mas comprare algunas camesetas del Chelse per anar a veure el partit del Chelse y Totnhamm y despres de veure el partit turnare el hotel per descansar per el dia seguent
El dia 4 del meu viatge: surtut a una discoteca en londres ke es molt gran.
El ultim dia del meu viatge em preparo per marxar esmorzo i m'an vaig el areport de londres.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada